Šok, obec dluží ČEZu za elektřinu!

13.02.2015 10:36

Zapomenout zaplatit fakturu nebo účet se může stát každému, ale že se to stane našemu úřadu se dvěma placenými úředníky je pro mě zarážející. Člověk se pozastaví nad tím, proč upozornění chodí občanovi a ne úřadu – je to známka administrativního chaosu nebo prostý amatérizmus? Nebo jen zafungoval pátek 13?

Dnešní dopoledne pro mě připravilo nemalé překvapení. Do mailové schránky mi přišlo „Upozornění na dlužnou částku“ od ČEZu. V textu bylo uvedeno „dosud jsme neobdrželi Vaši platbu za dodávku elektřiny do odběrného místa na adrese Lichoceves 40, 252 64 Lichoceves v celkové výši 500.00 Kč.“ Termín splatnosti již byl 2. Února 2015, obec je tedy pozadu s placení o deset dnů. Dlužná částka se týká dle popisného čísla Lichocevské hospody, která marně shání nového nájemce.

S touto zásadní administrativní chybou vystává několik otázek. Jak je možné, že si toto obec nepohlídala? Jak jsou rozděleny kompetenci mezi dva plně placené úředníky? Jak je možné, že doposud obce nezvládla tak jednoduchou administrativní věc a to nahlásit ČEZu správný a aktuální mailový kontakt? Pochopitelně jsme ČEZu nahlásili správné údaje a výzvu k úhradě jsem přeposlal na obec.

Těch otázek mám já, ale i další občané spoustu. Nevíme co se obci dělá, nevíme co se rozhodlo. Opět z jednoduchého důvodu, usnesení nejsou zveřejňovány a obec stále nevydává pro občany žádný oběžník. Z tohoto důvodu jsem dnes požádal obec o informace. Požaduji usnesení, zápisy a schválený rozpočet na rok 2015. Pochopitelně veškeré dokumenty na webu občanům zveřejním. To zas budou řeči, jak zatěžuji úřad…

 

Osobní komentář