Rozvody pro TV a radio

20.04.2008 19:47

Když jsme se byli minulý pátek podívat v bytě, nenašel jsem rozvody STA v každém pokoji. Bohužel kolega pana Prokopce nám k tomu nedokázal nic říci. V současné době už si nedovedu představit, že by se byt rozvrtal a znovu dával do kupy (lišty v žádném případě nepřipustím). Jestli si dobře vzpomínám, za rozvody STA jsme měli zaplatit 15tis. Kč. Jak jste na tom ostatní? Snad bude stačit pokojová anténa. Máte někdo zkušenosti s upevněním STA na střechu?

Diskusní téma: Rozvody pro TV a radio

rozvod TV

Datum: 20.04.2008 | Vložil: Študent

Ještě mě napadlo, že by rozvody moli být prozatím skryty za el. zásuvkou, jen nejsou osazeny správným krytem.

Re: rozvod TV

Datum: 22.04.2008 | Vložil: Jakub

No jestli jsi si ohlídal husí krky ve stěnách, tak teoreticky vzato se ti mohlo stát jen to že ti vyústění husího krku u zásuvky prostě zazdili pod štuk. To se stalo i u nás, ale už je vše napraveno...jen jsem se musel posledně na stavbě smát, když jsem koukal na stropy a oni z půdy mi ten husí krk ze stěny z půdy strčili zpět do místnosti zkrz sádrokarton... ;-)

Re: Re: rozvod TV

Datum: 22.04.2008 | Vložil: Študent

Díky za radu, uvidíme...

Re: Re: Re: rozvod TV

Datum: 29.04.2008 | Vložil: Študent

Rozvody jsou v jednom pokoji (další dva pokeje ne) v podkroví a snad v obýváku

Přidat nový příspěvek