PODVODY SE DŘEVEM

22.11.2010 14:25

Ahoj sousedi,

 

Jelikož pohrom není nikdy dost, rádi bychom se s vámi podělili o novou zkušenost.

Objednali jsem si dřevo u společnosti FIN –INVES plus s.r.o.

Kontakt na tuto firmu jsem dostali přes  poptávkový server  www.AAA.poptávka.cz

Nabídka byla korektní, jednání velmi slušné, odborné. Neměli jsme žádný důvod mít pochybnost o nekorektnosti nabízeného dřeva.

Až do chvíle, než jsem v sobotu ráno – v den závozu – hledala kontakt na kancelář, kdy bude naše zavážka na řadě.

Pak jsem velmi rychle zjistila, že  žádná kancelář není, žádná firma toho jména  nemá webové stránky a nakonec jsem našli server www.ne.poctivci.cz a tak jsme zjistili, že cca před 14 dny se objevil první odkaz na tuto firmu a upozornění na podvodné jednání.

Tedy po potvrzení nabídky nám přišla zálohová faktura, kterou jsme proplatili  a to byla ta chyba.

Tedy ještě v sobotu jsme jeli podat trestní oznámení, v pondělí jsem se dozvěděli, že banka nemůže dát zpětný příkaz a nezbývá nám , než čekat, co naši šikovní strážci práva pořádku svedou, či nesvedou…

Nepřišli jsme o horentní sumu, ale i tak se nám letošní topná sezóna rozhodně prodraží….

 

Autor: K. Ondřejová