Poděkování

14.02.2008 13:06

Při pročítání "našich" webových stránek jsem si uvědmila, že ač se dějí věci k našemu smutku či lítosti, nebylo my možná od věci taky něco pochválit. A co z mého pohledu za pochvalu rozhodně stojí, to je spolupráce s panem Skřivanem na návrhu zatím všeho, co se kuchyně týče.
Četla jsem samozřejmě i jiné ohlasy a vím, že ne všichni jsou spokojeni, ale každá mince má dvě stany a ne každému se prostě podaří trefit do vkusu a já chci mluvit za sebe - za nás.
Mylsím, že všecko, co jsme si kdy dojednali, bylo ze strany pana Skřivana bezezbytku splněno a vždy tak, jak jsme se dohodli. Kuchyň jsem si sice navrhovla sama, ale zpracovával ji pan Skřivan a těch návrhů a oprav a dodělávek bylo za ten rok, co na tom průběžně stále pracujeme bezpočet. Vždy byl milý a ochotný a tímto bych mu chtěla poděkovat, protože pro nás je to takový světlý bod našeho nového budoucího bydlení ...PS: doufám, že toto naše roční úsilí již brzy bude skutečností v našem novém, krásném bytě :-)

 

- Katka -

Diskusní téma: Poděkování

...

Datum: 14.02.2008 | Vložil: Jakub

Ono s panem Skřivanem je opravdu dobrá komunikace i přes e-mail. Taky máme dobré zkušenosti. Po naší představě nám udělal vizualizaci, pár krat sme něco změnili a nakonec vizualizace vyšla dle našich představ i s oceněním.
Tak už jsem jen zvědav na relitu...nechme se překvapit.

Přidat nový příspěvek